Single Rock Café Roskilde er en lokal forening under Single Rock Café Danmark.

Foreningen er et seriøst tilbud til singler 45+, som har lyst til at møde andre singler i uformelle og afslappende rammer. Vi holder meget af at tage på vandreture, deltage i kulturelle tilbud og holde fester mm.

At blive medlem af Single Rock Café er en god måde at udvide sit netværk på. En hurtig og nem måde at møde andre singler.

Vi mødes hver fredag fra kl. 18:00 for at holde fredagscafé

For det meste er det på Café A, Stændertorvet 2, 4000 Roskilde (ca.10 minutter fra Roskilde Station), men det kan også være andre steder. Hold øje med det på kalenderspalten til højre.

Du er velkommen til at deltage i 1-2 fredagscaféer før du melder dig ind i Single Rock Café Roskilde. Der er altid en eller to værter som med glæde vil fortælle dig om, hvordan det foregår og hvilke tilbud vi har.

Se hvordan du melder dig ind i foreningen Single Rock Cafe Roskilde på siden medlemskab under menupunktet Foreningen.

Bemærk vores lave kontingentpriser:

1 måned 60 kr., et halvt år 180 kr., et helt år 300 kr.

På landssiden kan du læse mere om vores landsdækkende forening.

Links til vore venner:

Salsalatina Roskilde: www.salsalatina.dk